Massage

Forkæl dig selv, din krop og dine muskler med massage, sportsmassage eller wellness massage i vores rolige omgivelser på Frederiksberg.

Massage på Frederiksberg

Massage er en mulighed for dig, der tillader din krop at slappe af. Her anvendes rolig musik, varmepude, olier og dufte kombineret med afspændingsmassage til at få dine spændinger væk. Massage helt som du selv ønsker det. Du kan vælge at få masseret hele kroppen, eller blot ben, overkrop eller ryg og nakke. Primært fokus er 100% velvære for krop og sind. Sænker pulsen, afspænder dine muskler og krop. Særlig effektiv ved stress, hovedpine og mange spændinger i kroppen. Det er kun vores massør Nui, der tilbyder denne ydelse.

Massage har en positiv virkning mod

• Lændesmerter
  • Vand i kroppen
  • Iskiassmerter
  • Uro i benene
  • Bækkensmerter

Sportsmassage

Sportsmassage er måske det som ligger mest op ad sportsfysioterapi, dog uden undersøgelsen. Dyb massage og nogle gange lidt træk og hiv. Det er ikke velvære med effektiv massage.

Typisk før/efter konkurrence eller kamp, til dig der dyrker sport, har et fysisk krævende arbejde, eller har en krop med spændinger, som dyrkede du sport.

Gravidmassage

Gravidmassage er specielt designet til den gravide krops belastninger. Det kan både være til den gravide krop med og uden smerter og bare for velbefindende.

Event massage

Søger i en massør til event på arbejde, sportsturnering eller andet. Ret da henvendelse på kontakt@kompletfysio.dk og hør mere, så rykker vi ud med fleksible brikse.

sygeforsikring-danmark-logo

Tilskud

Du kan spare op til 133 kr.- ved første behandling og 88 kr.- på de efterfølgende behandlinger*.